1.Otwarcie.
2.Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.Zgłaszanie ewentualnych wniosków o zmianę porządku obrad.
4.Powołanie sekretarza obrad.
5.Przyjęcie protokołu z XLIV Sesji Rady Gminy Damasławek.
6.Rozpatrzenie raportu o stanie gminy za 2021 rok:
1)debata nad raportem o stanie gminy za 2021 rok,
2)podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Damasławek wotum zaufania.
Głosowanie (podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wó...)7.Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2021 rok:
1)przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2021 r. wraz z opinią składu orzekającego RIO o tym sprawozdaniu,
2)przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu gminy za 2021 rok,
3)odczytanie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi wraz z opinią składu orzekającego RIO o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia Wójtowi absolutorium,
4)przedstawienie przez Przewodniczących komisji przedmiotowych opinii na temat wykonaniu budżetu gminy za 2021 rok,
5)dyskusja nad udzieleniem absolutorium dla Wójta z tytułu wykonania budżetu za 2021 rok.
8.Podjęcie uchwał w sprawie:
1)zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2021 rok,
Głosowanie (zatwierdzenia sprawozdania finansowego z...)2)udzielenia Wójtowi Gminy Damasławek absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2021 rok,
Głosowanie (udzielenia Wójtowi Gminy Damasławek abso...)3)przekazania petycji dotyczących naprawy uchwał antysmogowych i programu powietrza do rozpatrzenia według właściwości,
Głosowanie (przekazania petycji dotyczących naprawy...)4)zmian w budżecie gminy na 2022 rok,
Głosowanie (zmian w budżecie gminy na 2022 rok,)5)zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Damasławek na lata 2022-2030.
Głosowanie (zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej...)9.Informacja Przewodniczącego Rady Gminy Damasławek o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
10.Informacja z działalności stałych komisji Rady Gminy Damasławek.
11.Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.
12.Interpelacje i zapytania radnych oraz sołtysów.
13.Wolne wnioski i zapytania.
14.Zakończenie.